Hej gamla blogg!

Det var ruggigt längesedan jag använde den här bloggen! Ett helt år sedan. Det är ganska lång tid det.. Det händer mycket på ett år. Kan inte fatta att det är ett år sedan! Otroligt mycket har hänt för mig i alla fall, och jag hoppas att år 2009 blir minst lika innehållsrikt. Hoppas i alla fall på mycket resor, för det är bra skoj!

Just nu sitter jag hemma i lilla Vingåker och lyssnar till min hunds ljuva snarkningar.
Tänk om man skulle ha lika mycket energi som en doggelito, då hade en hel del blivit uträttat på en dag. Istället är jag människolito och uträttar noll på en dag. Är förbannelito trött idag alltså! Anledningen ligger hos Jeppelito som bjussade på frukost-på-sängen imorse, klockan sju! Bra söt den där grabben, töntigt kär är jag i han också.

Ikväll blir det i alla fall volleyboll - och som jag har längtat efter att få dra till den där stackars bollen
. Aggressionerna skall uuuut ikväll. Dock så har jag inte så många sådana i mig nuförtiden, känner mig mer.. Jag vet inte, jag är mer glad. Har funnit mig ett lugn skulle man kunna säga, djupt med ack så sant. Anledningen till detta då? Ji ess pe ee err.

Klubb Valand
Torsdagen i Göteborg var nice!


/e*




Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback