hare krishna

image20

idag fick vi besök av en hare krishna medlem, mukunda. han pratade om rörelsen och bjöd sedan på s k chokladbollar i slutet av föreläsningen. när jag sedan går ut från rummet känner jag mig illamående! stephanie säger då att jag har hare krishna i mig, för att mukunda hade rullat dessa chokladbollar och sagt det mantrat (hare krishna, hare krishna, hare, hare...) samtidigt som han rullade bollarna. jag började känna obehag. jag gör det fortfarande! sedan drar stephanie: "tänk om du vaknar upp imorgon bitti som en hare krishna". jag fick bilden i huvudet; en ellen aom går upp i sömnen och rakar huvudet, när hon sedan kollar sig i spegeln på morgonen har hon rakat huvud och en liten tofs längre bak på hjässan och ett lerstreck i pannan.

just nu funderar jag starkt på att stoppa fingrarna i halsen och spy upp hela härligheten. stackars mig!

Kommentarer
Postat av: fannie

vet du om att "chokladbollarna" är gjorda på bröstmjölk?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback