Gynning in Israel

I dagens program av I huvudet på Gynning for vår allas älskade Carolina till Egypten. Och visst matchade hennes hemska engelska uttal Israels befolknings uttal ;) Och jag blev ju inte direkt förvånad när hon ville bli religiös. Fett skön alltså!

Haha, hon är likadan som mig och Helena på religionslektionen. Vi blev så inspirerade av Buddhismen att vi ville åka till Indien och bli nunnor! Vi var verkligen seriösa. Åka dit i 3 månader.. Kanske? Ska jag? Är det värt det? Ärligt talat, jag skulle nog dampa ur. Jag hatar när andra ska bestämma över mig & jag kan tänka mig att det finns s k "övernunnor" som mer än gärna domderar över en stackars blond krake. Men det är ganska frestande ändå..

Vad fan håller jag på med? Vad säger jag?
Ellen? NUNNA?! MY ASS!

Håller jag på att bli galen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback