baby run

sitter hemma vid köksbordet, blickar ut mot ett smörpaket och en halv limpa. vrider mitt huvud 90 grader och ser ut genom fönstret; gult, brunt och fult.. vänder huvudet neråt och där ligger en hund på mina fötter och snarkar. tillbaka till dataskärmen igen, tänker på vad jag ska skriva. har inget att göra, men har inte orken att göra något heller.

kanske kan dra en liten summering av helgen? i fredags åkte jag och mitt lilla volleybollag till göteborg, vi hade lite turneringsspelande och sedan en final i u21 på söndagen, vi tog guld, guld värda ;) sen åkte vi hem, men lika snabbt som jag var hemma, runt 9, kom man och hämtade mig och övernattande i tuna var ett faktum. på måndagen skulle jag försöka hitta något i eskilstuna centrum, kul skämt. nu är jag homie, trött som en uttömd kaffebryggare. även om jag gick och la mig asapasa tidigt igår.. jaaja, detta gör ingen som helst nytta, nu ska jag.. hm.. gå på outlet, askul, så får det bli.

kärlek är bara till för den som har tid, att ha tiden att vara kär, tiden gör kärleken möjlig, synd att inte tiden finns till för mig.
/elle


Kommentarer
Postat av: Yessi

Väldigt intressant blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback