hunkar och dunkar

jag har så himla superdupertråkigt. kruxet med denna tråkiga känsla, är att jag samtidigt inte orkar göra något åt tråkigheten. anledningen till tråkigheten är antagligen för att jag är så trött. samtidigt orkar jag inte ta mig till sängen. frågan blir då kanske vad i hela friden jag snackar om. ja, faktiskt, så blev frågan och jag svarar sisåhär: jag vet inte, men jag är uttråkad och trött.

det ultimata skulle vara en snygg hunk i min 1.20 säng, och jag vet en som skulle passa in där peeerfekt. tråkigt nog funkar inte den geniala planen idag, däremot senare i veckan ;) jag tycker om hunkar, men denna är något alldeles speciellt. varm i kroppen, du har tänt en eld i mig.

Kommentarer
Postat av: Amandha

Jag tror det vankas kärlek bannemej ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback